vrijdag 27 april 2018

vrijdag, 27 april

HIPPERDEPIEP HOERA voor Zuzanna!!
Ze wordt morgen  7 jaar !!!


- Ga weg! Heb je goed geslapen? Ik ben nog moe.
Wat staat er op het einde van deze zinnen? Kan je de zinnen goed uitspreken? We leren over leestekens.

- We herhalen de bewerkingen tot 20. Eerst zoek ik de oefeningen die ik moet splitsen. Deze duid ik aan met een fluostift. Zo vergeet ik ze zeker niet te splitsen!

-  Drup, drup, drup... we luisteren naar verschillende geluiden. Ze hebben te maken met: ... WATER!
In de godsdienst les luisteren we naar het verhaal van Drup.

- 1A en 1B gaan vandaag weer dansen bij juf Lobke. Wat was dat fijn!
De andere kinderen knutselen verder aan het werkje voor mama.




- Wie nog wil helpen bij  het brugproject op woensdag, mag een seintje geven !

- En nu een paar dagen vakantie !  Tot woensdag !