vrijdag 20 april 2018

brief van juf Lobke


Beste ouders,

Vanaf vrijdag 20 april loop ik tot en met vrijdag 4 mei stage bij jullie zoon of dochter in de klas.           Langs deze weg wilde ik me kort aan jullie voorstellen;

Mijn naam is Lobke Jeurissen en ik ben 36 jaar oud. Ik combineer deze studie met werk en gezin en ben vermoedelijk nooit te oud om weer wat bij te leren. De school ‘Scharrel’ was al eerder een leerplek voor mij en dus voelt het als een thuiskomen na een hele tijd met mijn neus in de boeken.
                                                                                                                                                                   Mijn doel tijdens de stageweken is het juist begeleiden van de kinderen in hun leerproces en daarbij ook nog eens zo veel mogelijk plezier te beleven.                                                                               Voor beide partijen uiteraard!
Ik zal alle lessen op me nemen die weken en de leerlingen natuurlijk ook begeleiden met het invullen van de agenda’s, tijdens verplaatsingen in en rond de school en met persoonlijke situaties.                                                      
U zal hoogstwaarschijnlijk horen van de thema’s ‘slapen en dromen’ en ‘water’. Dit zijn de thema’s waarrond ik zal werken met de leerlingen en die dus tijdens verschillende lessen het onderwerp zijn. 

Het zal een spannende week voor mij zijn maar ook voor bepaalde leerlingen in de klas is een nieuw gezicht af en toe wat spannend.
                                            
Indien er vragen zijn, mag u mij tijdens die weken uiteraard aanspreken.

Met vriendelijke groetjes,

Lobke Jeurissen